in the beginning…

dag 1, niet veel vets, bijna de hele dag thuis gezeten, nog wat bekomen van mijn stagereis naar Italië

één ding heb ik wel gedaan en dat is deze blog opgestart.

Ik dacht, mss is het wel leuk om een blog te hebben zo kunnen mensen mijn foto’s bekijken en wat commentaar geven op mijn werk.

Beter dan dat mijn foto’s gewoon wegroesten op mijn computer of in een kartonnen doosje😉

8 gedachtes over “in the beginning…

  1. dank u! kom em maar veel checken zodat ik niet constant uwen mailbox moet vol stampen met foto’s om eens te bekijken🙂

  2. Goed en vooral mooi initiatief
    Dit is een goede ‘sensor’ om te meten wat je foto’s beteken voor wie ze te zien krijgt
    Veel (goede) replies toegewenst

Geef een reactie

