Dadipark

Deze foto’s heb ik gemaakt in Dadipark.Toen ik naar daar vertrok (toch een rit van ongeveer een uur rijden) was het echt vuil weer.Maar een uurtje later kwam de zon er, ideaal voor dia 6X6.Het is een verlaten pretpark in Dadizele. Je moet niet veel moeite doen om er in te geraken.Enkel over het hekken springen en je bent binnengedrongen😉Ik heb al enkele keren verlaten fabrieken gefotografeerd maar dit was de eerste keer dat ik een verlaten pretpark fotografeerde, echt maf. En als je er bent versta je echt wel waarom het pretpark moest gesloten worden. Weldegelijk voor veiligheids redenen: niet normaal wat je daar allemaal ziet, levensgevaarlijk en dat voor kleine kinderen!Soms zijn de veiligheidswetten echt overdreven maar dit snap ik toch wel Jdadipark

5 gedachtes over “Dadipark

  1. He LIsa,
    leuk leuk leuk! proficiat met je blijde intrede in de wereld van blogs en dergelijke (vorig jaar wist ik nog niet eens waarvoor dat vreemde woord stond)

    zoenzoen en dat ik nog veel fotootjes kan bezichtigen van je, we gaan ze daar een poepje laten ruiken op de jury hehe

  2. merci merci!
    nog veel werken voor jury maar eens het zover is zullen we ze idd achterover laten vallen hé!😉

  3. Een ‘medeurbexer’ op wordpress? Dadipark staat hoog op mijn verlanglijstje. Alleen zijn ze van plan het in ’09 weer te openen.

    Ik woon dicht in de buurt bij 2 urbexspots (Ceramic Welkenraedt en Montzen). Mocht je eens langskomen, kun je me rustig eens contacteren…

  4. Goede combinatie van breed en 6×6, best of both worlds🙂
    Ook een mooie sober kleurenbeeld met dat bijn uitsluitend blauw en geel, meer moet dat niet zijn.
    De blauwe lucht laat niet vermoeden dat het in Dadizele te doen is, maar ja, dat is van bij ons gezien de ‘Far West’ hé

  5. Hey,

    Leuke foto! Wij zijn vandaag ook eens binnen gewipt🙂 super om eens in rond te wandelen en foto’s te nemen. Je kan ze zien + een verslagje op de men site🙂

    Khebt me alvast nog niet beklaagd🙂

Geef een reactie

