eddy wally zijn schermke

Toen Eddy Wally zijn 75ste verjaardag vierde mocht ik de hele dag backstage fotograferen in het Sportpaleis. Ik mocht dus tijdens de repetities op het podium. Daar deed ik deze ontdekking…

eddy zijn schermke

maar –> toch heb ik super veel respect voor den Eddy! hij doet het toch maar op zijn 75ste😉

11 gedachtes over “eddy wally zijn schermke

  1. Zot!
    amai.Amai.
    nee serieus, dat gaat wel heel erg ver. manmanmanmanmanman.
    ik kan er echt niet bij.
    maar wel goed inderdaad!

  2. Amaai, toch fantastisch dat Eddy live al zingend zijn teksten vertaalt van ’t Ertvelds naar ’t Engels…Nogal wat anders dan de playback van al die andere would-be zangers waar we dagelijks mee geconfronteerd worden in allerlei ’10 om te zien’ (ja, zeker niet om te luisteren) toestanden…Deze prachtige mens zingt op zijn 75ste nog echt op het podium!

    Maar wat de foto betreft: proficiat, want het is niet alleen knap dat je dit ‘schermpje’ hebt kunnen fotograferen, maar wat er op te lezen staat IS Eddy Wally ten voeten uit: hij doet het al al die jaren ‘op zijn manier’! ’t Zijn de woorden van Sinatra, maar ’t is de geest van Eddy🙂
    Wat mij betreft heb je ‘Eddy’ hier gefotografeerd onder de vorm van een ‘schermke’…
    Sterk!

  3. Wel vreemd dat hij de ene keer “maur” moet zingen en even later “moor”.

Geef een reactie

