Marino punk

Marino Punk 2

marino punk

8 gedachtes over “Marino punk

  1. Afrit 9 (Vrolijk Vlaanderen😉 )is echt een superprogramma! Dit zal dan wel ook een erg ‘speciale’ man zijn…

  2. En of het een speciaal figuur is! Een jaar of twee geleden zat ik met wat vrienden op een terrasje tijdens de kermisdagen in ons dorp. Marino Punk heeft toen, op zijn knieën gezeten, zalige deuntjes uit zijn accordeonoeuvre ten beste gegeven vlak naast ons tafeltje.
    Toen we hem daarna speels over zijn stekelige bol aaiden, bleek dat zijn typische hanenkam niet meer dan een opzetstuk is. Lachen!

  3. opzetstuk? bizar… ik heb hem zijn haar nog weten recht zetten (met zeep) net voor ik deze foto nam…

  4. Hoe het ondertussen met zijn kleurrijke coupe is gesteld, weet ik natuurlijk niet.😉

  5. Lisa, deze foto’s zijn de max, die kleuren zeg…
    Ik ken hem niet maar die is zeker het fotograferen waard…

  6. Ik ben Debbie de vrouw van Marino. Al meer dan 15 jaar scheer ik zijn haar, ontkleur en kleur het. Hij zet het recht met zeep waardoor het hard is. ’s Avonds wast hij de zeep uit zodat het weer plat ligt. Als zijn haar net gedaan is lijkt het soms nep. Maar neen het is wel degelijk echt en dat is zo al sinds begin de jaren tachtig. Dus ofwel heb je niet goed gevoeld Mencke ofwel was het een imitator die daar naast jouy zat. Want eerlijk gezegd zie ik Marino nog niet op zijn knieën zitten spelen met een accordeon van 15kg op zijn buik!

  7. By the way Lisa. De foto’s zijn inderdaad prachtig. We hebben al veel fotografen over de vloer gehad maar die van jou zijn echt knap. ’t Is niet voor niks dat we jou foto’s gebruiken voor de CD, de website en onze visitekaartjes! De groeten aan de familie en je bent altijd welkom om nog eens een reportage te maken!

Geef een reactie

