testje eindwerk

betoging volkswagen vorst

Deze foto ga ik maandag binnen steken om te laten afdrukken op bariet als testje voor mijn eindwerk. Normaal ging ik  alles zelf afdrukken op bariet maar nu blijkt er in mijn straat een man te zijn die op bariet afdrukt. 13 euro voor een 30X40. dacht dat dat veel duurder ging zijn. Eerst toch even een testje maken alvorens ik al mijn foto’s binnen steek. Hopelijk is het resultaat goed want dat zou me heel wat doka werk uitsparen.

5 gedachtes over “testje eindwerk

  1. Hey,

    echt stuk voor stuk allemaal ‘juweeltjes’ van foto’s! Maar zo kennen we jou: een krak in je vak!
    Veel succes met al je verdere plannen! ’t ga je goed!

    Liesje

  2. Fantastisch! Het ‘enigste’ wat je moet doen is in de massa kruipen, en zoveel mogelijk foto’s nemen.

    Goed gedaan🙂 .

Geef een reactie

