portret-Ellen Goegebuer

ellen goegebuer

Dit portret maakte ik dit weekend, analoog 6X6.De dag na de opname vlug mijn negatieven ontwikkeld en dan vlug de scanner binnen om het resultaat al eens te zien. Woensdag druk ik hem analoog af volgens mij zullen de grijstinten beter zijn en mijn beeld nog versterken.

 

3 gedachtes over “portret-Ellen Goegebuer

  1. Wat een dame😉

    Wel tof dat je zo weinig kijkruimte laat, zorgt voor een zekere spanning en geeft het portret meteen dat “ietsje” meer. En ja, analoge 6×6, u hebt m’n stem.

Geef een reactie

