contact

Dit weekend ging ik naar de “Heilige-Bloedprocessie” als laatste opdracht voor mijn eindwerk. Toen ik dit beeld aan het fotograferen was had ik het gevoel dat dit het beeld ging worden dat ik ging gebruiken voor mijn tentoonstelling. Vandaag maakte ik mijn contacten en toen mijn leerkracht dit bekeek zei ze dat er op mijn tentoonstelling 1 beeld zeker bij moest en het was dit beeld. ik ben heel tevreden. Dit is gewoon een scan van mijn contact dus kwalitatief niet echt denderend… En die omcirkeling is het enthousiasme van mijn leerkracht😉

jezus

8 gedachtes over “contact

  1. Mooi. Een die omcirkeling heeft nog wel iets. tIs precies den ijzerdraad die normaal rond den Jezus zijn hoofd is😉

  2. JA, die foto heeft wel iets. Goede opbouw met die 2 vluchtpunten, die accentueren dat kruis. Tijdens het doka werk de hoeken wat verdonkeren zodat de dramatiek toeneemt en het jezus hoofd een beetje tegen houden en dan is het in de sjakos🙂

  3. @ Jimmy Kets
    merci voor de tips! hopelijk hoef ik ze zelf niet af te drukken en ziet mijn testje die ik binnen gestoken heb mij Marnix er goed uit. naar’t schijnt één van de beste barietdrukkers van België… ‘k ben echt vol verwachting!

  4. tis in de pocket, tkomt voor mekaar, dan zijn de aardappeltjes geschild😉 lisa schoon schoon, de mijne zijn weer van een heel andere hoek benadert, komiek komiek. Toedeloe,
    vereerd om met mijn serieuze kop op je site te mogen staan😉
    zoen
    Ellen
    xx

  5. benaderd mes excuses, (schandalig van mezelf)
    Een sjakos is een ‘handtas’

Geef een reactie

