visjes draaien

Jaja, eindelijk nog eens even tijd om iets nieuws op mijn blog te zetten. Ik ben nu druk bezig met mijn opdrachten voor school. Volgende maandag heb ik jury van mijn dagelijkswerk… en deze week moest ik echt nog heeeeeel veeeeel doen. Typisch ik… alles uitstellen tot op het laatste nippertje. Zoals deze opdracht, composiet beeld. Het is niet echt super maar vond het wel grappig voor op mijn blog (die lag al veel te lang stil)

kouwgomballenbak_met_vis

6 gedachtes over “visjes draaien

  1. Laat me raden: Je het ergens een oude kauwgombak gevonden, die je hebt gedemonteerd in twee stukken (de kap en het draaigedeelte). Daarna heb je een vissenkom 3/4e laten vollopen met water. In de vissenkom heb je de knikkers en de vis gestopt.

    Daarna heb je de Vissenkom op het draaigedeelte gezet, en om het af te maken heb je de kap op de opening van de vissenkom gezet.

    Zoiets zal het ongeveer wel geweest zijn, denk ik🙂 .

    Is er trouwens een middel om de reflectie (kamer) op de vissenkom weg te halen? Het is dat het me opvalt. Stoort verder ook niet zo veel…

  2. Heel geslaagd. Leuk effect. Misschien iets voor op de affiche van het Krakelingenfeest in Geraardsbergen?😉

Geef een reactie

