nog meer visjes

dit is met reflectie, is dit beter?

 

met reflectie

Dit is nog helemaal niet af, maar zit een beetje vast. Ik krijg het niet echt realistisch.Iemand een tip: hoe krijg ik meer diepte zodat die vis er echter uit ziet? Ik heb er nu een brush over gedaan om wat reflectie effect te krijgen… ma weet niet of dit echt geslaagd is… 

vis_duikbril

4 gedachtes over “nog meer visjes

  1. ik zou in de bril nog een lichtvlek steken, iets meer reflectie, zodat hij precies wat meer blinkt (zoals uwe visjesdraaibak). en misschien wat beweging in het water? de lijn is wel heel recht nu.

    het zijn wel leuke beelden!

  2. ik vind het al beter, al zou de reflectie nog iets witter mogen naar mijn mening … en de waterlijn zou ook terug wat lichter mogen.

    nu klink ik wel heel erg belerend, sorry! dat is zeker niet mijn bedoeling🙂.

  3. Hallo Lisa,

    Ik gebruik je foto op mijn weblog, om een verhaal over zwarte Piet te illustreren.

    Rik Almekinders

Geef een reactie

