kaartje

Dit zou mijn visitekaartje worden. wat denken jullie, is dit en beetje goed? lijkt dit een beetje professioneel?

kaartje

5 gedachtes over “kaartje

  1. Zou “fotografe” niet beter zijn ?

    Het ziet er netjes uit. Er staat op wat er op moet staan. Niet te druk! Als je binnenkort een site maakt kan je die er ook op zetten.

  2. Ik zou er precies die foto opzetten van jezelf met dat fototoestel in ja handen! Op een visitekaartje van een fotograaf mag gerust een foto staan, je kan er ook één opzetten van je afstudeerproject in sober zwart-wit.
    ps Eddy wally zou ik er nu niet opzetten🙂

  3. Hey’la,
    Silasolfa Lisa

    Voordat ik de reeds geschreven commentaartjes op je visitekaartje gelezen had, dacht ik ook al dat “fotograaf” niet echt geslaagd is, “fotografe” evenmin.
    Ik denk dat je erop moet zetten waarméé je bezig bent, niet wàt je bent: bv. “fotografie” of “beeldvorming” of “Kiekjes” (met een kindertekeningske van een kip erbij in ’t klein)… Ik weet niet welke woorden nog allemaal omschrijven waarmee je bezig bent, maar ik ben er zeker van dat er nog genoeg zijn.

  4. Ik vind dat een er wel een foto op mag, bent toch fotografe ah tiens?
    Kies daarvoor een eenvoudig beeld, want het gaat erg klein, maar wel opvallend.

Geef een reactie

