pepe maldegem

opa

3 gedachtes over “pepe maldegem

  1. Helemaal de stijl van de grote Stephan Vanfleteren. Enkel je achtergrond is nog een beetje te druk. Met welke camera en lens heb je dit gemaakt ?

  2. @Artur: merci! het is met mijn bronica opgenomen met een 70 mm (standaardobjectief) eigenlijk had het beter geweest had ik het met mijn 150 mm opgenomen maar er was jammer genoeg niet veel plaats daar.

  3. Wat komen er toch prachtige foto’s uit zo’n Bronica. Misschien koop ik me er ook zo eentje. Waar laat je je foto’s ontwikkelen? Hoeveel kost dat trouwens voor een gewone kleine afdruk?

    Sorry voor al mijn vragen hé. Ik wil gewoon ook zo mooie foto’s kunnen maken.🙂

Geef een reactie

