Experimentje

experiment

negatief ontwikkeld met warme papierontwikkelaar + afwisselend spoelen met kokend en ijswater + bij afdruk glasplaat met krassen

11 gedachtes over “Experimentje

  1. Warme papierontwikkelaar, ik gok dat dat hoog contrast tot gevolg heeft? Maar afwisselend spoelen met kokend water en ijswater, ik heb geen idee wat dat doet. Een gecraqueleerde emulsie misschien?

  2. Bwoa de beste fotografie blijft analoog, I don’t know. ’t lijkt mij heel leuk om dit op die manier te maken maar in photoshop heb je dit snel ook. ’t blijft wel een mooi portret natuurlijk🙂

  3. Een geweldig experiment hoor! Zoiets deden wij niet op de academie waar ik les gevolgd heb. En zoals Dieter zegt kan je dit effect ook bekomen in Photoshop, maar daar ben ik zelf geen expert in.

Geef een reactie

