nog 4 nachtjes slapen…

artikel

9 gedachtes over “nog 4 nachtjes slapen…

  1. Haha hilarisch, maak maar een beetje reclame voor mij ook hehe, goed zo. (en ja ik ga mij in de zomer ook eens bezighouden met het lanceren van een website) we zullen dat daar goed doen! Een team, hehee haaaaa

  2. Ik hou het dit jaar wat dichter bij huis. Ik ga zelf (een paar keer) naar Charleroi, en misschien samen met Artur naar Parijs. Dat laaste is nog in planning…

    Gambia lijkt me mooi, maar ik zie toch liever foto’s uit de voormalige Sovjetunie…

  3. Ik ben jaloers, wil al jaren naar Senegal en/of Gambia trekken. Maar ik weet dat het er vroeg of laat wel eens van komt. Ik zal je foto’s hier zeker blijven volgen.

Geef een reactie

