La Reine d’ostende

oostende

20 gedachtes over “La Reine d’ostende

  1. Dit is er een in de categorie: hoe houdt ik de illusie overeind.
    Mooi in bveeld gebracht.

  2. Bekende Madame daar. Naar het schijnt was ze vroeger model. Ze houdt halsstarrig haar jeugd vast.

  3. Beste Lisa,

    blij dat anderen mij jou blog laten kennen, zo kan ik ook ‘ns wat zien.
    Mooi beeld, passend bij Oostende ook al zijn ze daar niet allemaal zo ‘royaal’

  4. Hoe vreemd is dit?
    ik ben enkele weken geleden naar oostende geweest waar ik de taak kreeg mensen te fotograferen die me wisten te boeien. Ik ben deze dame toen tegengekomen en wilde haar fotograferen maar ze liep snel weg en nu staat ze hier gewoon op jou foto!

Geef een reactie

