Rolstoel

De laatste weken ben ik druk in de weer geweest met een paar fotoprojecten. De foto’s die ik hiervoor maakte, mag ik helaas nog niet op de blog zetten. Maar toen ik vandaag bezig was met een project, heb ik ook een aantal foto’s voor mezelf gemaakt. Ik zal er komende dagen enkele op deze blog plaatsen. eindelijk nieuw blogmateriaal🙂

rolstoel

4 gedachtes over “Rolstoel

  1. Helemaal naar mijn zin: lekkere strakke lijnen, mooi kleurgebruik en toch ook iets dynamisch in het geheel…heerlijk om naar te kijken. Lisa, ik ben heel benieuwd naar meer…

Geef een reactie

