daar gaat ze…

vfg

8 gedachtes over “daar gaat ze…

  1. Prachtige DOF Lisa!

    Hoe krijg je dat voor elkaar ? Ik kan enkel goeie DOF creëren als ik heel dicht bij mijn onderwerp sta. Mocht ik vanuit jou standpunt met dezelfde brandpuntafstand en een diafragma van f2.8 deze foto maken dan zou de achtergrond nooit zo mooi zijn.

    Fijne foto trouwens. Ik zou links een stukje knippen.

  2. Weer een prachtig voorbeeld van een ‘belgische’ achtergrond. In nederland zie je dit soort plekken niet erg vaak. Vooral de stoepen zijn me een doorn in het oog (vaak te ‘netjes’ gelegd).

    Hier in Belgie komt het allemaal wat autenthieker over, wat bijna elke straatfoto ten goede komt!

  3. Erg leuke plaat! Maar ik ben he denk ik wel met Artur eens. Zou wel een stukkie knippen links. Of juist extra wat laten zien van die arm. Maar de kleuren zijn wel erg mooi.

  4. Plaat en titel passen goed bij elkaar. De wijzende arm is zo niet helemaal gelukt. Als het een wijzende vinger, of arm had moeten zijn had je denk ik, meer van de arm moeten laten zien. Zo stoort dat element een beetje.

  5. Een leuke en intrigerende foto Lisa. Dat vingertje links stoort me helemaal niet. Ik vind het net interessant, hierdoor blijft het beeld prikkelen…

Geef een reactie

