merci!

Het is echt een leuk gevoel dat mijn nieuw werk zo in de smaak valt!
Ik het begin had ik het erg moeilijk om voor reportagefotografie van analoog zwart-wit naar digitaal over te schakelen. Nu heb ik er echt plezier in om digitaal en in kleur te werken.

Merci iedereen voor alle positieve reacties!

3 gedachtes over “merci!

  1. ik heb je zw-w werk nooit gezien, maar het kleurengedoe gaat je héél goed af!
    correctie: hééééél goed af! keep on the good work!
    PS. bedankt om mijn naam bij je links te zetten :o))) joepie!

  2. Dag lisatje,
    Of het nu kleur of zwart wit is…Foto is je ding hé. Dat weten we al langer dan vandaag…
    Ik kijk heel graag naar je werk.
    xxx Inge

  3. Ga s.v.p. lekker zo door, het gaat prima zo!
    En dat je me ook nog opneemt in je links….
    Dat is een dikke kus waard! Dank!

Geef een reactie

