een mens wordt er zowaar gelukkig van :-)

gisteren ontving ik dit mailtje van mijn vroegere fotoleerkracht:

“…heb al vlug gekeken naar je laatste foto’s op je blog en het moet gezegd… ik word er content van als ik zie op welke manier je gegroeid bent!!
… Bij het bekijken van je foto’s krijg ik goesting om te fotograferen.
Ge hebt den juisten spirit, mijn beste Lisa en dat laat je zien in je beelden. Goe bezig!!”

mijn dag kon niet meer stuk!

merci Michel voor de steun!

6 gedachtes over “een mens wordt er zowaar gelukkig van :-)

  1. :o)
    ik herinner me nog m’n eerste jaar, enkele weken ver, opdracht was: schiet maar wat foto’s – that’s it…
    en maar ontwikkelen en hangen te drogen…
    en maar leren doka-en …
    en maar contactsheets maken …
    zonder doel, zonder feedback..
    juf die blijkbaar nooit in detail kijkt (wisten wij veel)
    tot ineens de “juf” na de les plots en passant zegt “er zitten veel boeiende beelden in je contacten…je bent hier misschien wel goed in! ben benieuwd naar de volgende”

    nog nooit zo blij geweest!!!!!!!!!!! ik kan je reactie goed begrijpen lisa!

Geef een reactie

