mijn eerste publicatie in een spaanse krant???

Via een vroegere leekracht heb ik een leuk opdrachtje! Morgenavond ben ik gestuurd door een Spaanse krant naar een discotheek in Brussel…. ik moet een nieuwe muziek&dans trend “Tecktonik” in beeld gaan brengen… LEUk!!!

8 gedachtes over “mijn eerste publicatie in een spaanse krant???

  1. ben benieuwd! kheb nog nooit iets dergeljks gedaan, ben benieuwd!
    waarom is trouwens een spaanse krant geïnteresseerd om een discotheek in brussel te laten fotograferen?!
    soit, succes en zoals ik al zei: benieuwd naar het resultaat!!!!

  2. @rené: het zal neit aan mijn spaans liggen… ik spreek geen letter spaans…
    @:dieter: ik zou het ook echt niet weten waarom… mss willen ze die muziek/dans trend ook in spanje…

  3. Ik vind de eerste foto iets te braaf. Er zit meer sfeer in door de spots, maar op de jongen in het midden na is het nogal een statische bedoening. Een beetje een ‘ik-stond-erbij-en-keer-ernaar’ gevoel. De tweede foto isoleert het onderwerp beter en trekt daardoor ook iets meer aandacht. Er staan daar weliswaar ook mensen rond en naar deze dansers te kijken, maar die staan er niet volledig op en trekken bijgevolg minder de aandacht. Ik zou dezelfde keuze gemaakt hebben.

Geef een reactie

