TECKTONIK

Dit is de publicatie van mijn foto in de spaanse krant “lavanguardia”.
Persoonlijk vind ik het bovenste beeld mooier (update: maar mss minder relevant voor het artikel), maar je moet de krant altijd wat keuze geven… In totaal had ik 8 foto’s doorgestuurd.

tecktonik

21 gedachtes over “TECKTONIK

  1. Ik ben het direkt eens met de keuze van de krant. Dat is écht een verassend beeld, die acrobatische positie. Dat trekt lezers onmiddelijk naar het artikel. Het bovenste beeld daarentegen laat niets nieuws zien, trekt dus geen lezers aan.

  2. @karel: idd, het eerste beeld is mss minder relevant voor het artikel… maar qua sfeer spreekt de bovenste mij meer aan. ergens dacht ik ook dat ze voor het acrobatische beeld gingen kiezen, daarom heb ik dat beeld ook doorgestuurd.

  3. Mooi resultaat. Publicatie in een spaanse Krant! Toe. De bovenste heeft wat meer dynamiek, maar de onderste doet het “lekkerder” in een krant.

  4. ………achter Toe vergeet ik ‘maar’!!! te typen. Was met mijn gadachten al de volgende zin aan het formuleren

  5. eerste heeft idd meer sfeer, tweede is spectaculairder..
    voor krant: 2e
    voor portfolio: 1e (of beter: copij van de volledige pagina in krant :o)

    mooi resultaat!! kzou niet weten hoe eraan te beginnen!

  6. proficiat met de publicatie, het gekozen beeld is spektaculair en erg origineel, mooi standpunt ook!
    Knap werk Lisa!

  7. Ik kan de gedachtengang bij het publiceren van de redacteuren in de spaanse krant wel begrijpen.
    Mooie foto’s Lisa en vanaf nu dus een internationale ster!

  8. Proficiat met je publicatie Lisa! De eerste foto is heel mooi qua belichting en aldus sfeer. Vooral dat boogje van de armbeweging is leuk. Het andere beeld heeft misschien een beetje minder sfeer, maar je hebt de actie wel mooi gevangen. Puik werk!

  9. knap, mijn keuze gaat ook naar het eerste beeld
    sfeer is beter, licht mooier, compositie sterker er zit spanning in … die kerel is echt aan’t dansen
    Het tweede beeld spreekt me minder aan maar is zeker niet slecht.
    Het is inderdaad een veilige maar begrijpbare keuze
    proper werk!
    waar heb je zo leren flitsen?
    toch niet op school zeker😉

Geef een reactie

