regen in Oostende

Gisteren ben ik nog eens op stap gegaan in Oostende voor onze reportage Banjul-Oostende….
Ongeveer 5 min heb ik zon gezien, en die zon bracht prachtig licht.
In dat mooie licht heb ik een foto gemaakt, om die foto te zien zullen jullie eens, van 25 april tot +/- 16 mei , een kijkje moeten nemen in de Venetiaanse Gaanderijen te Oostende.

Al ons beste werk van de tentoonstelling nu al vrij geven, dat zou een beetje dom zijn.
We willen veel “ooooo’s” en “aaaaah’s” horen vallen op de tentoonstelling zelf. Dus ik stel jullie geduld nog even op de proef.

Hier een fotootje dat de selectie van oostende zeker niet zal halen, maar gewoon een sfeerfotootje van hoe oostende eruit zag om 12 uur in de namiddag… het lijkt avond, niet?

regenen

13 gedachtes over “regen in Oostende

  1. Het lijkt inderdaad avond, en naar mijn idee qua belichting niet heel erg goed gelukt, maar als de andere foto’s stukken beter zijn dan staat de belgische mensen nog wat te wachten!

  2. Ik hou van dit soort ‘slecht weer’foto’s. Zeer geslaagde opname hier!
    De kleuren zijn weggevallen en we zien hier een rode zak met een madammeke eraan.
    Mooie zachte reflektie ook.
    Was het niet nog steeds aan’t regenen? Riskant voor de lens ( weet ik uit ondervinding…)

  3. De belichting is perfect hoor, net als de compositie. Mooi met al die boompjes op een rij. De vignetering onderaan is wel niet super gelukt.

    Ik kijk enorm uit naar de tentoonstelling. We moeten zeker met een heleboel bloggers afspreken om samen naar de tentoonstelling te gaan kijken.

  4. Dat wordt dus weer een retourtje België!
    ‘k Heb er zin in Lisa, dus herinner ons Bloggers in het nieuwe jaar nog maar eens aan deze expo!
    Deze foto vind ik perfect: geeft heel goed de sfeer weer en de belichting, compo etc. zijn prima in orde.

  5. Het lijkt inderdaad tegen de avond aan.. Ik dacht eerst dat het een verlaten parking van een supermarkt tegen sluitingstijd zou zijn, waar een madameke nog snel haar laatste boodschappen is gaan doen….Maar als ik beter zie, denk ik dat ze op het plein voor het station loopt. Leuke foto!! Ben super benieuwd naar je tentoonstelling!!

  6. identieke taxi’s
    identieke bloembakken
    identieke bomen
    precies een 3dubbele copy paste
    ware het niet van het ‘in de gloria’-madammeke
    een beeld met steeds meer diepgang
    dat zal wat geven in de gaanderijen

Geef een reactie

