portret van de sponsors

Dankzij het ruggesteuntje van mijn grootouders heb ik kunnen investeren in een Canon 5D!
Ik zal ze voor eeuwig dankbaar zijn!!!!
Eindelijk de camera waar ik al zo lang over droom, een full-frame, echt zalig om mee te werken.
Ik wou dan ook dat mijn meme&pepe op de 1ste foto stonden die ik met mijn 5D maakte.
(en heb het voor hen nog vlug in een nieuwjaarskaartje gegoten)

MERCI meme&pepe (die ook regelmatige lezers zijn van mijn blog🙂 )
en natuurlijk ook merci mama&papa voor al de andere steun😉

0001

ps: ook de eerste keer dat ik mijn 16-35mm 2.8 uitprobeerde, echt een heerlijk gevoel om op deze manier te kunnen werken.

13 gedachtes over “portret van de sponsors

  1. een 5D…mmmmmmmmmmm… dat is nu het enige toestel waarvoor ik zou kunnen bezwijken om digitaal te gaan!!
    heb je memem en pepe niet nog een beetje geld over? :o) :o)
    in ruil voor om het even wat! (nu ja, nie om het even, maar toch :o)
    soit, het beste voor 2008 voor jou Lisa! dat je ons nog veel kijkplezier mag schenken! (klinkt nogal oubollig vind ik maar soit :o)

  2. Heerlijk zo’n spontaan portret van uw grootouders met hun Arno! Ik kan mij perfect het sfeertje op dat moment voorstellen met die onvoorwaardelijke wederzijdse liefde tussen grootouders en kleinkinderen. Ik koester zelf ook die herinneringen. Een dergelijke foto is goud waard!!

  3. Heel veel plezier met je 5D en de allerbeste wensen voor 2008.
    Ik kijk al uit naar jullie fototentoonstelling over Banjul-Oostende in de Venetiaanse Gaanderijen.

  4. Een 5D om het jaar mee te beginnen… ik denk dat je de komende dagen niet veel thuis gaat zitten. Geniet van je camera beste Lisa!

  5. Veel succes met je nieuwe aanwinst, maar vooral vrede, vreugde en romantiek voor 2008 toegewenst Lisa!
    Ik verwacht nu wel een dagelijkse post hier, da’s evident hé😉

  6. Tijdens mijn bezoek aan Antwerpen (ter gelegenheid van Jimmy Kets’s expo) zag ik je al regelmatig begering naar de 5D kijken….Het is er dus toch van gekomen dankzij supersponsors.
    Wat zul je in je nopjes zijn en nu helemaal gemotiveerd aan de slag gaan. We gaan van jou in 2008 hier dus heel veel schoons zien. Maar uh….de fotograaf achter het toestel moet ’t ‘m doen, nog steeds, Monica! Veel plezier en succes ermee!

  7. Oe hoe leuk! Ik krijg meestal huisbereidde sokken of sjaal. Soit, het is lekker warm. Je hoort me niet klagen. Enjoy the 5D, wie weet krijg je met pasen de battery grip ?😉

Geef een reactie

