must seen

Johannes Vande Voorde is fotograaf bij de zonemagazines.
Elke keer slaagt hij er in om magnifieke portretten te maken.
Zijn werk zal me zeker en vast inspireren als ik nog portretten maak.
Daarom heb ik hem toegevoegd aan mijn lijst “fotografen om U tegen te zeggen”.

Neem zeker eens een kijkje op zijn website, van zijn portretten val ik bijna achterover🙂

johannes vande voorde
© Johannes Vande Voorde

10 gedachtes over “must seen

  1. Damn son, wat een portfolio! Erg indrukwekkend. Zoveel verschillende invalshoeken en benaderingen, ik ben onder de indruk, zelfs een beetje jaloers.

Geef een reactie

