Tecktonik – de nieuwe trend

Deze week op Stubru hadden ze het er al een paar keer over, De nieuwe muziektrend in 2008 zou TECKTONIK luiden….

De grote naam in dit genre is YELLE… had ik daar toevallig geen foto’s van gemaakt?
idd, toen ik voor de spaanse krant “La vanguardia” foto’s moest maken van Tecktonic in een Brusselse discotheek heb ik tot 3 uur snachts gewacht tot ik 5 minuten kreeg om deze tecktonik guru’s te mogen fotograferen….

Yelle was toch niet zo “waauw” volgens La Vanguardia… deze foto verscheen niet in de krant….. mss omdat de foto niet echt zo denderend was😉

tecktonik

9 gedachtes over “Tecktonik – de nieuwe trend

  1. Maar wat een storende gelijkenis met mijn naam !🙂
    Ik had deze clip voor het eerst gezien hier in Portugal en de algemene commentaar was hier: wat een jeanetten🙂 Hihi

  2. Tis een hype die echt gaat knallen. Wacht nog maar even en dan dansen ze het niet alleen meer in de Brusselse discotheken.
    Mooie foto van de groep, temeer omdat het geen gemakkelijke omgeving is om in te fotograferen.

  3. Het komt overgewaaid uit Parijs, naar het schijnt omdat ze in de discotheken daar te weinig plaats hebbben en enkel met hun armen kunnen ‘dansen’. In het clipje is het wel iets uitgebreider precies🙂. Ik denk dat het zo iets als beakdancen teweeg brengt, een strijd om wie de beste moves heeft…

  4. laat nog eens iets van je horen lisa! allé, “zien” is correcter…
    of ben je door het armslaandans-virus gegrepen?! :o)

    PS. ik was enkele maanden geleden in Nice, en zag op een pleintje héél veel kerels héél raar doen en inderdaad elkaar uitdagen om nog raardere dingen te doen…
    pas nu begrijp ik wat het was! stom van mij!

Geef een reactie

