weinig tijd om te bloggen…

want we zijn volop bezig met de voorbereidingen van onze tentoonstelling in Oostende!

Het is idd nog een paar maand voor de vernisage van de tentoonstelling en er zit zelfs nog een tentnoonstelling tussen….
Maar aangezien onze tentoonstelling allemaal via de officiele weg van “Stad Oostende ” moet verlopen zijn we dus al volop bezig.


We stoten op tal van moeilijkheden waar er uren werk in kruipt:

  • Er mag niets aan de muren gehangen worden van de Venetiaanse Gaanderijeen omdat het een beschermd monument is.
  • Alles moet aan valse wanden komen te hangen die we kunnen plaatsen waar we willen, dus hebben we alle vrijheid voor de opstelling.
  • We zijn vrouwen, vrijheid daar hebben we het moeilijk mee… want vrijheid betekent keuzes maken… en keuzes maken… daar moeten we geen woorden aan vuil maken😉
  • Een schilderij heeft al een bepaalde afmeting, de foto’s op onze schermen nog niet, again: we zijn vrij in onze afdrukformaten,… again keuzes, …. WE NEED MORE TIME😉
  • Er zijn +/- 80 beelden die met elkaar gecombineerd moeten worden, we zijn volop bezig met leuke, mooie composities te maken, composities met foto’s van 2 verschillende fotografen, gemakkelijk is anders
  • Er kruipt imens veel meetwerk in!!!
  • Gelukkig is de selectie al achter de rug! want van 1000den beelden herleiden naar elk 40 is GIGANTISCH moeilijk.
    KILL YOUR DARLINGS, er zijn sterke beelden gesneuveld net omdat de andere fotograaf zijn beelden toch beter waren.
    Maar nu de selectie er is zijn we heel gelukkig, er is een pak stress dat al van ons is afgevallen!

    Bon, ik wil maar zeggen, ik ben druk, druk bezig met vanalles en nog wat, want ik werk natuurlijk ook nog….

    Ik vind het super jammer MAAR het bloggen laat ik af en toe toch links liggen.

    maar ik doe mijn best om jullie af en toe te verrassen met wat nieuw beeldmateriaal.

    tentoonstelling:

    26 april tot 11 mei

    venitiaanse gaanderijen

    6 gedachtes over “weinig tijd om te bloggen…

    1. Even tijdens m’n eigen blokpauze… Nog heel veel succes met al de voorbereidingen!!
      Ik ben benieuwd naar het resultaat van jullie hersenkronkels en hou al zeker een plaatsje in m’n agenda om te komen kijken naar al jullie beelden en creativiteit.
      You go girl!!😉

    2. met zoveel engagement, die uit je stukje spreekt, moet die tentoonstelling wel een succes worden.

    3. Natuurlijk heb je je tijd hard nodig en is het Bloggen op de tweede rang terecht gekomen maar daarvoor zal iedereen begrip hebben.
      Ik verheug me op mijn bezoek t.z.t. in Ostende, Lisa!

    Geef een reactie

