het oude doos virus….

deze analoge zw-foto’s heb ik gemaakt in het 5de middelbaar.
oh, wat was ik toen nog klein, jong en onwetend😉

oud

oud3

oud2

11 gedachtes over “het oude doos virus….

  1. Alleen ervaring komt met de jaren, talent … dat ontdek je al vroeg. (en daar zijn deze foto’s een mooi bewijs van!)

  2. Dit is dus die ‘oude’ doos van je🙂
    Ik heb iets moois teweeg gebracht, want net als bij Serge, zijn deze beelden zeker het tonen waard! Vooral foto’s één en twee zjjn heel sterk en (op de valreep) actueel.

  3. Die eerste heb ik altijd mooi gevonden..
    Beetje laat, maar nog een gelukkige verjaardag😉

  4. Amai, da’s wel een ferme oude doos dan!

    Die eerste is heel goed!

    Zit trouwens in alledrie een heel lekker contrast, typisch zw-w🙂

    Ik krijg zin om ook een paar rolletjes te gaan schieten!

    Tom

  5. Er wordt de voorbije dagen nogal veel in oude dozen gesnuffeld, en terecht, met knappe beelden uit vervlogen tijden. Ik kan het trouwens niet beter verwoorden dan wat Kris hierboven neerpent…

Geef een reactie

