WARNING

De MAGNUM tentoonstelling is een flop!
Zeker niet de moeite om van België helemaal naar Amsterdam te rijden.
9 euro voor naar een lange projectie te kijken waar de kwaliteit ondermaats is!
Je kan beter gewoon op hun website kijken, de kleuren zijn veel beter!

gratis: website

magnum 60 jaar

7 gedachtes over “WARNING

  1. Helaas, de kritiek ook in de Nederlandse bladen is niet mals. Toch heb ik geen spijt van mijn bezoek aan het tijdelijke Stedelijk Museum in Amsterdam omdat ik kennis kon nemen van veel documenten die ik niet op mijn mijn tafel tegen zal komen. Ik kan jouw teleurstelling zeker delen en dat is erg jammer want de Magnum leden en aanhang hebben veel beter verdiend.

  2. Thx voor de warning! Had ook al met een paar fotovrienden een uitstapje gepland…
    Niet dus! Dan maar internet😦 Heb je even langs het FOAM gelopen? (Meestal) wel de moeite waard!

  3. Tja… iets dichter in de buurt -R’dam- en meer dan de moeite waard was de tentoonstelling Neorealisme 1933 – 1960, in het vernieuwde Fotomuseum.
    Neorealisme associeert men meestal exclusief met film, maar sedert enkele jaren wordt het lijstje Neorealistische fotografen steeds impressionanter. Een ontdekking.
    Slechts één bemerking in de marge: het bijbehorende boek was slechts beschikbaar in het Italiaans en het Duits.
    Nog heeeeel even…

    http://www.vvvrotterdam.nl/TRD/evenementen/tentoonstellingen/125238.asp
    http://www.nederlandsfotomuseum.nl/component/option,com_nfm_agenda/task,view/id,50/Itemid,166/lang,nl/

  4. Een flop zou ik het zeker niet durven noemen. Het is jammer dat er geen geprinte beelden hangen maar ik vond het wel de moeite om de projecties te bekijken (waarvan ik de kwaliteit wel naar behoren vond)al kijk je na enkele uurtjes wel scheel. Zeker in combinatie met het Foam waar originele prints (!) van Weegee te zien zijn kan je er wel een mooi weekendje van maken. Ik zou er niet voor thuisblijven. Studenten krijgen korting! Jammer voor de anderen:p

Geef een reactie

