de VoorZorg 2

Voor een andere opdracht die ik had voor De VoorZorg moest ik een nieuw kantoor fotograferen in Kapellen en wat sfeerbeelden maken.
Dit is een beeld dat ik toen maakte.

de VoorZorg2

15 gedachtes over “de VoorZorg 2

  1. Hoi Lisa

    Leuk dat je nog een opdracht had. Ik had een procentje moeten vragen zeker😉

    Groetjes en veel succes !
    jan

  2. tof, een originele interpretatie (leuk die lage zon en vooral het gebaar van de fietser) voor een foto van een kantoorgebouw!

  3. Een foto die zeer nauw aansluit aan mijn eigen inpressies, en dit vind ik wel echt tof hoor.
    Mooi in al zijn facetten. Kijk al uit naar je volgende foto’s.

Geef een reactie

