Ma Natal la

affiche

ma natal la (groot)

inkom: gratis

25 gedachtes over “Ma Natal la

  1. Daar ga ik toch ook naartoe hoor! Eerst wachten tot Artur via zijn organisatiebureau een bezoek aan de tentoonstelling officieel aankondigt🙂

  2. ah Lisa, jij was op het feest voor Eddy mee met Michel?
    En binnenkort dus een tentoonstelling in Oostende. Ik ga zeker eens een kijkje komen nemen.
    Groetjes
    I.

  3. Het gaat daar druk worden met al die bloggers! Het leuke is dat jullie een sublieme lokatie gekozen hebben! Iedere bezoeker kan de tentoonstelling combineren met een uitstapje Oostende en alleen al ter plaatse rond de gaanderijen z’n schijfjes volschieten! Ik hoop dat ik mij in die periode kan vrij maken. In ieder geval succes!

  4. Staat ook alvast in mijn agenda genoteerd! ;o)
    ‘kBen er enorm nieuwsgierig naar!

  5. In het boekje van het narafi sta je steeds als lisE van damme🙂
    Maar er staan wel veel foto’s van je in dat infoboekje!

    Knap werk

  6. Hey lisa goed bezig seg🙂 K ben ook heel erg benieuwd naar de tentoonstelling en k ga zeker een kijkje komen nemen! Succes hè Griet

  7. Hi Lisa
    Ik ben héél benieuwd naar jullie tentoonstelling.
    Maar na je eindwerk te hebben gezien, ben ik er wel gerust in🙂 Je bent héél goed bezig!
    Keep doing the good work.
    Greetz FEEN

  8. Lisa, zonder tegenslag komen mijn vrouw en ikzelf naar de vernisage,
    Mag ik nog een aantal extra gasten meebrengen ?

Geef een reactie

