import – export

ma natal la

banjul
© lisa van damme

5 gedachtes over “import – export

  1. Wat een vrolijke foto. Hij zwaait naar je. Hij lacht, maar de rest van je serie laat soms de droefenis van het land zien. Dit is een mooie tegenstelling met de eerste foto uit de kraamkliniek.

  2. @harry: de droefenis laten zien van het land is zeker niet mijn bedoeling, dit zul je vlug merken als je het geheel ziet.
    het is net onze bedoeling dat als je uit de tentoonstelling komt dat je GEEN zwaarmoeddig gevoel hebt maar een gelukzalig gevoel.
    het doet deugd dat de meeste mensen ons dit dan ook spontaan komen zeggen, wat mss wel wil zeggen dat we in onze opzet geslaagd zijn.

  3. Leuk dat ik en vele anderen het van hier uit een beetje kunnen volgen! Moet geweldig zijn om dergelijke platen uitvergroot te zien in een tentoonstelling, maar dat wordt jammer genoeg wat nipt voor mij. De kleuren, het licht, de actie… je kan lang genieten van dergelijke foto’s en in z’n geheel moet die tentoonstelling echt wel de moeite zijn!

  4. Gelukkig had ik deze mooie jongens nog niet gezien vooraleer je vertrok, anders had ik er als vader minder gerust in geweest🙂

Geef een reactie

