merci

merci bloggers om naar onze tentoonstelling te komen!

groetjes,
Lisa

15 gedachtes over “merci

  1. Jij merci voor de uitleg die je ons hebt gegeven! Echt leuk dat je dit wou doen. Knappe beelden van jou en Ellen! Proficiat!

  2. ’t Was leuk en interessant om een rondleiding te krijgen van de fotografe zelf. Dat geeft zeker een meerwaarde aan de tentoongestelde foto’s. En ’t doet deugd te zien dat er zoveel geĂŻnteresseerden komen kijken. De ‘ontruiming’ om 17h00 was indrukwekkend🙂 Dan zie je pas hoeveel mensen tegelijk binnen zijn.

  3. Ik ben donderdag reeds gaan kijken en ik vond het meer dan de moeite waard. Heel mooi werk die prachtig gepresenteerd wordt. Gefeliciteerd.
    De blogmeet had ik heel graag meegemaakt maar ik moest wegens gezinsredenen verstek laten gaan. Heel jammer want ik had U en de anderen heel graag eens ontmoet.

  4. Lisa, ik kon er op het laatste ogenblik toch niet bij zijn, maar vermits het verlengd is tot 18 mei ga ik zeker nog kijken!

  5. Lisa, het was een hele toffe ervaring vandaag! Je uitleg, je enthousiasme, de bijzondere beelden. Bedankt voor alles! En ik hoop in de toekomst nog veel foto’s van je te mogen zien.

  6. De tentoonstelling is in alle opzichten een prachtige bekroning voor al de energie, alle beleving en al het enthousiasme dat je erin gestoken hebt. Proficiat en bedankt voor de uiterst aangename rondleiding!
    Steven

  7. Bedankt Lisa dat je zo’n fijne uitleg bij je foto’s hebt gegeven. Je boekje heb ik in de trein naar huis met veel plezier al uitgelezen. Mooie verslaggeving ook bij de foto’s.
    De foto van jouw poster op de boulevard staat al op mijn weblog. Als je hem groter wilt hebben dan doe je maar en mailtje.
    Groetjes
    Caro

  8. Zoals ik op m’n FotoBlog reeds meldde: Lisa’s expo is zeker ook een reisje waard!
    Zowel Anneke als ik hebben genoten van je fotografie maar ook van jouw niet aflatend enthousiasme! Bedankt dat je er voor ons wilde zijn.

  9. Ik was blij er bij te zijn en sluit mij aan bij alle positieve reacties. Het fotoboekje is een blijvende herinnering. Ondertussen staan mijn foto’s in twee deeltjes ook op mijn blog.

  10. Hebben jullie ook de opstelling zelf verzorgd?
    Foto’s uitkiezen, laten afdrukken, ophangen, teksten selecteren, laten plotten,…

Geef een reactie

