Herinnering aan een leuk en gezellig dagje zee!

arno

arno&sofie

sofie&arno

arno&sofie

19 gedachtes over “Herinnering aan een leuk en gezellig dagje zee!

  1. héél mooie reeks! echt!
    (ps. ik denk dat ik dit weekend eens naar de spaanse dinges ga piepen :o) al is de verrassing door de blogfoto’s van al weggegeven!)

  2. De eerste is een leuke actiefoto met een interessante schaduw: die lijkt (voor mij althans) in tegenstelling met Arno eerder van het water weg te lopen…

  3. Prachtige reeks met oog voor originaliteit, gevoelens, speelsheid etc. Ze zullen ongetwijfeld zeer gelukkig zijn met deze foto’s!

  4. Lekker ontspannen bezig geweest: geen hectiek van een expo die af moet….
    ’t Is jou en je modellen van harte gegund. Mooi.

  5. Prachtige beelden Lisa!

    Dit weekend is het Kites International in Oostende, wss ga je dan een massa volk over de vloer krijgen. Neem als je wil ook even de tijd om omhoog te kijken!

  6. heerlijke beelden!

    Ps ‘k was ook aan zee donderdag en heb je tento bezocht: schitterend!

  7. hey was vandaag ook aan zee! In Oostende! en zag prachtig tentoonstelling😉 was net op tijd! was laatste dag! fantastisch liet iets na in gulden boek

  8. Wat ik zo goed vind aan deze serie is dat je heel zorgvuldig de figuren in je foto’s hebt geplaatst. Knap.

  9. Dank zij Jimmy Kets ben ik bij jou beland. En de sprong legt mij geen windeieren maar echte fotografie. Ik kom hier nog es binnengewandeld… Een linkje op mijn blog waardig. grts, tine

Geef een reactie

