ALERT

VZW Pluralistisch Overleg Welzijnswerk heeft hun tijdschrift ALERT in een nieuw kleedje gegoten. Een nieuwe lay-out en illustrerende foto’s bij hun artikels. Ik werkte samen mee aan hun eerste nummer en ben nu al volop bezig aan het volgende. Ik ben zo goed als helemaal vrij, ik krijg een thema waarrond ik fotografeer en indien nodig word ik bijgestuurd. Zalig om voor te werken, en een grote uitdaging!

In de ban van de sluier:
6hoofddoekje2

kinderopvang:
3kinderopv

Duurzame ontwikkeling zoekt sociale rechtvaardigheid:
5duurzontw

4 gedachtes over “ALERT

  1. Met het zww vermoed ik dat je je lekker in je sas voelt, het legt in ieder geval goed aan !
    Ga er voor;

  2. Ben hier even doorheen gekomen en zag dat het goed was. Ik kom hier wel vaker nu. Je stijl zint me zeker. Vooral zwart wit interesseert me. De thema’s ook.

Geef een reactie

