iemand tips?

2 juli vertrek ik alleen richting Gambia voor 1 maand. Ik ben me volop aan het voorbereiden: Gambia gidsen lezen, internet doorsnuffelen voor allerhande tips mee te pikken om als fotograaf alleen een maand op fotoreportage te gaan, het nodige materiaal aanschaffen, de nodige voorschriften en medicatie te halen zodat ik het allemaal (gezond en wel) overleef,…

De Lowepro Vertex 100 AW is mijn nieuwe fotorugzak geworden, ik ben er al een paar keer mee op stap geweest en ik ben er heel tevreden over. Het enige wat me een stoort is dat je hem niet heel veilig op slot kunt doen. De lusjes van de ritsen waar je een slotje aan kunt hangen zijn van stof… zo door te snijden… iemand tips?

Ik ben niet alleen op zoek naar tips om mijn rugzak veilig op slot te doen, alle tips (ivm reizen en fotoreportages) zijn welkom!!!

MERCI!

groetjes,
Lisa

Een gedachte over “iemand tips?

  1. Ik ben er als 14-jarige ooit samen met de ouders op reis geweest. Prachtig land!
    In verband met je fotorugzak: kan je niet van die kleine slotjes gaan halen om recht door het hangertje van de ritsen te doen ipv door de koordjes die eraan hangen?
    Pas ook wel wat op met al dat rode zand dat vaak over de wegen stuift. Ik heb er toen iemand zijn camera weten sneuvelen omdat ie vanuit een rijdende jeep aan het fotograferen was🙂

    Misschien nog een kleine tip wanneer je mensen fotografeert: Velen geloven er dat een camera de ziel uit hun lijf neemt. Kans is dus groot dat mensen kwaad worden wanneer je hen ongevraagd fotografeert. Maar dat wist je waarschijnlijk al wel😉

Geef een reactie

